Direktlänk till inlägg 7 februari 2016

Jobbdag

Av Karolina Solberg - 7 februari 2016 11:27

Igår jobbade jag ju heeeeeela dagen. Började 7 å slutade 20:30. Hade med mej frukost,middag å kvällsmat. Till kvällsmat käkade jag keso me bär puré. De va fasiken mej nåt av det äckligaste jag ätit! Fick ju kväljningar.

Idag började jag kl 8. Hade med mej en citron/lime kvarg å hade på vaniljpulver och laktispulver. De va gott. Å de fanns kokt ägg på jobbet så ja käkade även ett kokt ägg. Just nu ä kl 11:21 å ja har rast. Ja ä nåt så trött i fötterna efter att ja sprang ju runt typ hela dagen igår. Haha. Gick massor. Blev nästan 10 tusen steg. Shit låter ju asmycket alltså! Hade med mej fitbiten så den räknade ju stegen men idag ligger den hemma på laddning så har inte den med mej. Är även pömsig i ögera!! Me wanti to sleep!! Sen när ja kommer hem ska vi kanske måla ungarnas rum! :) Tiffany ska få rosa å Oliwer får blått. :) lite längre fram ska ja nog försöka i sån där väggdekor som ä lätta å sätta upp å även lätt å ta ner. Tiffy vill ha hello Kitty tema eller frost.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Solberg - 16 februari 2016 17:26

Jepp idag visade vågen minus 5,6kg. Men inatt vaknade jag helt kallsvettig å ur å konstig! Lyckades ta mej till toan å satt på den en bra stund me en hink framför mej. Hade jätteont i magen å mådde illa av smärtan. Var jättelös i magen. Va som vatten...

Av Karolina Solberg - 12 februari 2016 20:46

Jepp vågen går neråt. :) hittills har ja gått ner -4,7kg. :) inte så dåligt eller hur? :D har satt mitt första mål på att gå ner till 100kg. :) kanske lite väl mkt å ta i men då har ja gått ner 24kg. Det borde ju inte vara så jätte svårt tycker jag....

Av Karolina Solberg - 10 februari 2016 22:44

Svårt å hinna me allt. :D idag har ja jobbat. Till frukost hade jag med mej olika salami å lite rostbiff å chili beasås. Sen slutade ja vid 14 å åkte å hämta ungarna å sen hem. Hemma lagade jag ugnstekt falukorv å gjorde blomkålsmos. Det gick faktisk...

Av Karolina Solberg - 8 februari 2016 23:00

I morse körde ja ungarna te skolan å dagis. Första gången dom vart där på nästan två veckor!! Det var välbehövligt. Å precis när ja tar i dörren te skolan så ser ja en lapp! Vi har fått in rapporter om springmask bland barnen. Ja trodde att löss var...

Av Karolina Solberg - 5 februari 2016 22:32

Idag tog jag och Tiffany en rejääääääl sovmorgon. Tror kl va typ 11:50 när vi vakna te liv. Haha. Shit alltså vet inte när ja vakna så sent sist. Till brunch käkade ja lchfralla me smör,salami å stekt ägg på å pauluns granola me turkisk yoghurt m...

Presentation

En glad tjej med bägge fötterna på jorden å skinn på näsan. Är alldeles för överviktig så tyckte det var dags att ta tag i det nu. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards