Direktlänk till inlägg 12 februari 2016

Neråt

Av Karolina Solberg - 12 februari 2016 20:46

Jepp vågen går neråt. :) hittills har ja gått ner -4,7kg. :) inte så dåligt eller hur? :D har satt mitt första mål på att gå ner till 100kg. :) kanske lite väl mkt å ta i men då har ja gått ner 24kg. Det borde ju inte vara så jätte svårt tycker jag. Å när ja kommit dit så sätter ja mål på 10kg åt gången.

Kände mej extra fet igår men de va ju för att den trevliga veckan ä å hälsar på. Blääää men vågen visar som sagt neråt så ja ä glad. Men ja är så extremt trött fast de ä ju ingen nyhet liksom! Men igår gick ja å la mej vid 20 tiden å stensomna. Sov i 12 timmar inatt å vart trött hela dagen så ligger i soffan nu å känns som ja somnar snart. Fryser som en dåre med jämna mellanrum me. Har kläder på mej plus raggisar å under en fyllekajja filt. Förut hade ja på mej en mössa å vantar på mej me. På tvn ä de fångarna på fortet. Finns ju inget annat skoj å se.

Verkar som Oliwer dragit på sej ännu en förkylning. Han va frisk i tre dagar typ! Nu nyser han å snorar igen.

Nä nu ska vi glo på tvn här. Snark

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Solberg - 16 februari 2016 17:26

Jepp idag visade vågen minus 5,6kg. Men inatt vaknade jag helt kallsvettig å ur å konstig! Lyckades ta mej till toan å satt på den en bra stund me en hink framför mej. Hade jätteont i magen å mådde illa av smärtan. Var jättelös i magen. Va som vatten...

Av Karolina Solberg - 10 februari 2016 22:44

Svårt å hinna me allt. :D idag har ja jobbat. Till frukost hade jag med mej olika salami å lite rostbiff å chili beasås. Sen slutade ja vid 14 å åkte å hämta ungarna å sen hem. Hemma lagade jag ugnstekt falukorv å gjorde blomkålsmos. Det gick faktisk...

Av Karolina Solberg - 8 februari 2016 23:00

I morse körde ja ungarna te skolan å dagis. Första gången dom vart där på nästan två veckor!! Det var välbehövligt. Å precis när ja tar i dörren te skolan så ser ja en lapp! Vi har fått in rapporter om springmask bland barnen. Ja trodde att löss var...

Av Karolina Solberg - 7 februari 2016 11:27

Igår jobbade jag ju heeeeeela dagen. Började 7 å slutade 20:30. Hade med mej frukost,middag å kvällsmat. Till kvällsmat käkade jag keso me bär puré. De va fasiken mej nåt av det äckligaste jag ätit! Fick ju kväljningar. Idag började jag kl 8. Had...

Av Karolina Solberg - 5 februari 2016 22:32

Idag tog jag och Tiffany en rejääääääl sovmorgon. Tror kl va typ 11:50 när vi vakna te liv. Haha. Shit alltså vet inte när ja vakna så sent sist. Till brunch käkade ja lchfralla me smör,salami å stekt ägg på å pauluns granola me turkisk yoghurt m...

Presentation

En glad tjej med bägge fötterna på jorden å skinn på näsan. Är alldeles för överviktig så tyckte det var dags att ta tag i det nu. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards