Direktlänk till inlägg 16 februari 2016

-5,6kg

Av Karolina Solberg - 16 februari 2016 17:26

Jepp idag visade vågen minus 5,6kg. Men inatt vaknade jag helt kallsvettig å ur å konstig! Lyckades ta mej till toan å satt på den en bra stund me en hink framför mej. Hade jätteont i magen å mådde illa av smärtan. Var jättelös i magen. Va som vatten typ. Bläää. Efter en bra stund lyckades ja ta mej till sängen igen å placerade en hink bredvid sängen ifall ja behövde spy. Lyckades somna om i en ställning. Å sen vaknade jag vid typ 10 eller nåt å hade ont än i magen. Frös å svettades om vartannat. Så dagen har varit lugn. Skulle jobbat ikväll men eftersom ja har ont så kunde ja inte jobba. Hatar när ja måste säga till att ja inte kan jobba. Är ju timvikarie så ja kan väl bli dålig dom dagarna ja inte jobbar liksom.
Nu fryser ja igen så ligger under täcket i soffan. Har spelat gta medans ungarna har lekt men nu orka ja inte spela mer.

Helgen då. Ja den har gått i fuskets tecken. I fredags åt ja hamburgare å pulver mos å hamburger bröd å lite godis å Cola zero. I lördags blev de en pizza med pommes på. Orka dock inte hela. Åt Kanske halva pizzan. DV va så tunn å torr så va ingen höjdare. Drack Cola zero till den å sen lite godis/chips. Å sen i söndags blev det 2bitar vetekrans å 2bitar kladdkaka med vaniljglass å chokladsås, en liten hamburgare å två glas freeway Cola. Igår va de lchf mat igen som gällde å idag har ja fått i mej kvarg, 1 vanlig smörgås med salami på ( vågade inte trycka i mej jätte mkt fett idag) Wiggo lagade köttfärssås men ja orkade inte äta.

Nu känns de lite som om ja ä tillbaka på ruta ett. Lchf verkar ju va en bra metod att gå ner i vikt men det är ju ingen diet utan en livsstil. ska ja va helt ärlig vill ja inte ha det som livsstil. Visst jag vill ner i vikt men hur nyttigt i längden är det å trycka i sej massa fett?! Men fet mat är ju gott. Haha. Jaja nä ja tar de nog lugnt ett par dagar me just fettet å sen ser hur ja gör. Är ju på god väg ner till första delmålet liksom.

Frästen. Min pucko lärare,jag å menlöse rektorn har kommit fram te att ja ska plugga igen. Har ju haft uppehåll på 1 månad men nu ska ja få plugga igen. Ska träffa puckot imorn igen å gå igenom studieenhet 10 igen å så ska ja lämna in den. Sen ä de 11an kvar å sen 12an med den är apl så eftersom den ä praktik så gör ja den mer mot sommaren. Sen ä jag klar med första kursen.

Nä nu ska ja vila lite å sen sätta mej å läsa så ja inte sitter som ett fån imorn hos puckot.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Solberg - 12 februari 2016 20:46

Jepp vågen går neråt. :) hittills har ja gått ner -4,7kg. :) inte så dåligt eller hur? :D har satt mitt första mål på att gå ner till 100kg. :) kanske lite väl mkt å ta i men då har ja gått ner 24kg. Det borde ju inte vara så jätte svårt tycker jag....

Av Karolina Solberg - 10 februari 2016 22:44

Svårt å hinna me allt. :D idag har ja jobbat. Till frukost hade jag med mej olika salami å lite rostbiff å chili beasås. Sen slutade ja vid 14 å åkte å hämta ungarna å sen hem. Hemma lagade jag ugnstekt falukorv å gjorde blomkålsmos. Det gick faktisk...

Av Karolina Solberg - 8 februari 2016 23:00

I morse körde ja ungarna te skolan å dagis. Första gången dom vart där på nästan två veckor!! Det var välbehövligt. Å precis när ja tar i dörren te skolan så ser ja en lapp! Vi har fått in rapporter om springmask bland barnen. Ja trodde att löss var...

Av Karolina Solberg - 7 februari 2016 11:27

Igår jobbade jag ju heeeeeela dagen. Började 7 å slutade 20:30. Hade med mej frukost,middag å kvällsmat. Till kvällsmat käkade jag keso me bär puré. De va fasiken mej nåt av det äckligaste jag ätit! Fick ju kväljningar. Idag började jag kl 8. Had...

Av Karolina Solberg - 5 februari 2016 22:32

Idag tog jag och Tiffany en rejääääääl sovmorgon. Tror kl va typ 11:50 när vi vakna te liv. Haha. Shit alltså vet inte när ja vakna så sent sist. Till brunch käkade ja lchfralla me smör,salami å stekt ägg på å pauluns granola me turkisk yoghurt m...

Presentation

En glad tjej med bägge fötterna på jorden å skinn på näsan. Är alldeles för överviktig så tyckte det var dags att ta tag i det nu. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards