Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Karolina Solberg - 5 februari 2016 22:32

Idag tog jag och Tiffany en rejääääääl sovmorgon. Tror kl va typ 11:50 när vi vakna te liv. Haha. Shit alltså vet inte när ja vakna så sent sist.

Till brunch käkade ja lchfralla me smör,salami å stekt ägg på å pauluns granola me turkisk yoghurt med min bär puré. Drack faktiskt ett litet glas mjölk åxå.

Efter brunchen började ja städa å det behövde verkligen!! Minns inte ens när ja städa sist så fram me mikrofiber dukarna å damma alla fönster brädor å tavlor å till å me kontakter å tv bordet med. Sen vidare in på badrummet å skura å skrubba där. Tvätta även spegeln där. Sen låg de massa kläder i trappan som skulle upp i ungarnas garderober å bad Oliwer att ta upp sitt lego som även låg där i trappen. Sen ner igen och dammsög å då tog Tiffany sin rosa lilla dammsugare å hjälpte mej å Oliwer tog "snabbsugaren" å dammsög han me å han dammsög även sitt rum. Sen skulle ja skura golvet och Tiffy hjälpte till även där me sin lilla skurhink å skurborste. Å innan ja slängde mej i soffan me gott samvete så tände ja några doftljus. De lukta vanilj i hela huset.

Blev inte liggandes i soffan speciellt länge för efter en stund kom Wiggo hem å ja började med maten. Det blev tacos. Wiggo hade köpt me tex mex ost hem å ja skulle lägga ut små högar på en plåt me bakplåtspapper på å redan där tyckte ja de lukta knepigt men ja stoppar ändå in en liten nypa me ost i munnen å hinner svälja innan ja känner de smaka mögel. Ser
Även gröna prickar i dom små högarna å kollar i påsen. Jo visst fan va osten möglig!! Så himla irriterande men vi hade mer riven ost i frysen så de löste sej ju ändå. Gjorde ostchips. Sen vid maten fuskade jag med 1 litet tortilla bröd och hade sen två ostchips (dom blev typ 1dm stora platta) å köttfärs å lite sallad, chili bea sås å taco å kebabsås. Ja blev proppmätt! Till det drack jag coca Cola zero. Yammi!! Sen åkte ja bort te grannen lite för My giiiirlfriend var där så vi tjöta lite å sen åkte ja hem igen för att se fångarna på fortet. Då fuskade jag fan igen å tog kanske 10st lays bbq chips, 2ako kolor å 1 liten fyrkant choklad. Ja har bestämt mej att bara 1 dag i veckan få ha en fuskdag där jag får dricka coca Cola zero å annan zero dricka å även äta vanlig mat å lite godis. Jag tänker inte då att ja ska äta "vanlig" frukost,middag,kvällsmat å massa godis utan äter lchf frukost/lunch/brunch och "vanlig" middag/kvällsmat å lite godis typ helst chips. Bästa vore ju om ja käka jordnötter istället. Men jag iaf en dag i veckan kör lite slappare. Ställde mej på vågen idag. Ja jag veeeeeet ska ju inte göra de förens måndag egentligen men var så jäkla nyfiken!! -2,7kg! Woop woop!! :) klappar mej på axeln!

Tänkte frästen när ja åt den lilla chokladbiten å Ako kolorna att nu ä de kört å ja kommer häva i mej men det gjorde jag inte. Sa klart å tydligt till min hjärna att nej du kommer inte dö av att inte få trycka i dej mer nu utan det räcker det lilla!! Så va e de nu? Dag 5? Utan tonvis me socker. Ska egentligen inte ha fuska alls å äta nåt sött men de skiter ja i! Lite skadar inte å nu vet jag ju att jag klarar av å säga nej till sötbegäret! :)

Imorn då, va händer då? Jo jag börjar jobba kl 7!!!!! Harrejisses!! Zzzzzzz znark!!! Å slutar kl 15. Sen ä ja ledig en hel timme å sen kör ja 16-20:30. Så det gäller ju att planera måltiderna då eftersom imorn får jag inte fuska för de gjorde jag ju idag så till frukost har jag med mej: 3 ostchips, några pepparsalami skivor å chili bea sås. Till middag blir det ostchips å taco köttfärs å lite sallad å chili bea sås igen å kvällsmat blir de cottoge cheese me min bär puré. Har med mej lite Cola zero me men annars ä de vatten som gäller!! :)

Nä nu slocknar ja snart så natti natt!

Presentation

En glad tjej med bägge fötterna på jorden å skinn på näsan. Är alldeles för överviktig så tyckte det var dags att ta tag i det nu. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards